عرض مشاركة واحدة
قديم 02-14-2012, 05:20 PM   #1067


الصورة الرمزية يوسفية الملامح
يوسفية الملامح غير متواجد حالياً

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 2428
 تاريخ التسجيل :  Apr 2011
 أخر زيارة : 12-20-2014 (03:39 PM)
 المشاركات : 9,772 [ + ]
 التقييم :  20029
 الدولهـ
Saudi Arabia
 الجنس ~
Female
لوني المفضل : Firebrick
افتراضي رد: ღ¸.●گنٍٺَ وٍسٍأبَقٌىً آاأمٍيًرٍهُـ مٍنْ وٍحٌيً آٍلخُيًآٍلَ● .¸¸.ღ



اصل الفلانتاين
دِه تجليعة من تجاليع الأمريكان اللي بلونا بيهِه

شوفي يا هدية
الفلانتياين دِه الناس بتصحى فيه الصبح .. يلبسوا استغفر الله العظيم
... ... ... ويجعدوا يتمايصوا طول اليوم .. ويبعتوا لبعض SMS
كلها استغفر الله العظيــم
... وبعدين ينزلوا يشتروا بتاعة كدِه استغفر الله العظيم
ويلفوهِه
وآخرة الليل يتلموا مع بعض استغفر الله العظيم

واااه استغفر الله العظيم
ناقصين احنا فلانتاين كمان
قله ادب صحيح :@:@



 
 توقيع : يوسفية الملامح



رد مع اقتباس